KåreKloak Skrevet Mars 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 Driver med stereobygg i BMW e34 touringen. Har dempet reservehjulsbrønnen og skjært ut til 15" sub-element, men vet ennå ikke hva jeg skal bruke. Har sett på disse to her, men har egentlig ikke peiling :S Gladen M-Line 15" : Gladen M-line 15 - 15'' - Autodesign AS og Hertz ES-380: ¤¤BK Caraudio.no (Powered by CubeCart)¤¤BK Caraudio.no - Hertz ES380 Men kjøper gjerne et dyrere element som kan være bedre. Kassa på E34'n er på ca 70 liter sånn som den er nå :) Noen som har anbefalinger å komme med? Har en MTX jackhammer mono 1200w til å kjøre den med BTW :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 Var det du som kjøpte dette av meg?? Da har du jo i tilfelle hertz suben så da ville jeg testet med den først, fungerte veldig bra i min E34 ihvertfall. Bare sørg for at du får det helt tett mellom gulvet og plata ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg