Chris_nor Skrevet Mars 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 Har akkurat kjøpt meg ein Audi A4 97 model, og lurer på om dokke har tips til anlegg eg kan ha i den. Budsjettet er 5-7000kr, eg er grønn med bil anlegg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 Hva vil du ha da? Spiller, forsterker, frontsett og sub? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_nor Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 (endret) Hva vil du ha da? Spiller, forsterker, frontsett og sub? Må ha Spelar, forsterker og sub. Frontsett skal eg ha før eller seinare. Setter stor pris på all hjelp eg kan få :) Endret Mars 24, 2013 av Chris_nor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 Spiller: Pioneer DEH-X6500DAB - DAB+ CD/Tuner - Autodesign AS Forsterker: Mosconi GLADEN ONE 120.4 - Autodesign AS Sub: Digital Designs DD515b 15'' - Autodesign AS Blir litt over, men så får du i gjengjeld noe skikkelig bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_nor Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 Takk :) Har du noken anbefalinger til kabler ? kort tjukke dei må ver osv. fer vell kjøp på nærmaste bassbrothers eller liknande Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2013 Takk :) Har du noken anbefalinger til kabler ? kort tjukke dei må ver osv. fer vell kjøp på nærmaste bassbrothers eller liknande Send en mail til autodesign og hør med dem om en pakkepris på alt med de kablene du måtte trenge ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlen 245 Skrevet Mars 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 Spiller: Pioneer DEH-X6500DAB - DAB+ CD/Tuner - Autodesign ASForsterker: Mosconi GLADEN ONE 120.4 - Autodesign AS Sub: Digital Designs DD515b 15'' - Autodesign AS Blir litt over, men så får du i gjengjeld noe skikkelig bra ;) Kvifor 4-kanaler til å drive sub? Ville det ikkje vere meir fornuftig med monoblokk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 Kvifor 4-kanaler til å drive sub? Ville det ikkje vere meir fornuftig med monoblokk? Jo, men ikke med hans budsjett, og så lenge suben kan kjøres i 4ohm på den brokoblede delen av forsterkeren, så er det ikke noe problem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg