Rudi Letzing Skrevet Mars 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2013 (endret) Hei. Har en sharan 2001/2 som ikke starter. Problemet er at bilen sto på tomgang, (skal skifte girolje da giret fryser når det er minusgrader). Men da jeg satt meg i bilen for å kjøre merket jeg at alle lysene i bilen "dirret", prøvde å vri på bryteren til lysene og da stoppet nesten bilen. Første tanken var å skru av bilen. Men når jeg skulle starte den igjen sier det bare "tikk" alt nuller seg ut. Batteriet er nytt i fjor, og er av typen Global som kom godt ut i test når det kommer til kulde. Vet at disse bilene er kjent for å ha koblings feil i dørene. Kan det være tilfelle her?At det er noe som tapper batteriet(men kan det tappes mens bilen går på tomgang?). Feil jeg vet om til nå er: Får ikke ned vinduet på førerside- får ned alle andre vindu,men ikke opp fra førerdør,må bruke hendel på den dør det gjelder-bakluke går ikke opp-sentrallås lever sitt eget liv-får ikke start. Begynner å bli ganske lei hele bilen,men har ikke råd til "ny" og ikke nok med alle "små" feilene. Bilen går i nødmodus når motoren får høy belastning. Noen som har gode og billige råd? Ok,mens jeg skrev dette hadde jeg batteriet til ladding. Kom nå opp og prøvde å starte bilen. Den starter, men lysene "dirrer" fortsatt... Vet ikke om jeg tør og kjøre med den. Endret Mars 19, 2013 av Rudi Letzing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo V6 Skrevet April 29, 2013 Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 Har du modellen, men sikringer og releer under førerstol? Eller nye versjonen med sikringer under dash? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudi Letzing Skrevet April 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 Har den med sikringer under dash Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg