pekyl Skrevet Mars 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2013 hei... jeg er så heldig å være eier av en 98 mod passat 1,9 TDI 4 motion.. jeg er igang med å bytte servoreima ,siden denne sa takk for seg igår,, jeg skal i samme slenge bytte spennrullen til servoreima,, problemet mitt er som følger , åssen får man demonter den spennrullfjæra.. jeg får montert ny servoreim ( uten å demontere front ) men er ikke sikker på hvordan man får av denne spennrullen , eller reimstrammeren til servoreima... vel vel..håper noen har et svar på dette til meg.. :) ps : dette står ikke i hayens boka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet Mars 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2013 Tror kanskje du får det til hvis du skrur av dynamoen Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pekyl Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2013 takk :) skal jeg prøve , fikk et hint på jobben også..om at dynnamoen måtte ut..så da er det bare å hive seg rundt og prøve.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pekyl Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2013 må demontere fronten for å få ut denne strammeren og den samme med dynamoen..så da blir det litt kvelds jobbing idag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet Mars 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2013 har en 1,8 bensin...fikk ut dynamoen uten å demontere fronten..om det blir likt vet jeg ikke har ikke hatt ut dynamoen på dieselen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg