Logico Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by Corfic jeg har 40mm settet fra Inter Alloy... Funker helt greit men var stivere i starten enn han er nå... Hvor mye ga du a? dempere og eller? Og hvor lenge har du hatt det på? det ble endel spm det!:D Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by Logico Hvor mye ga du a? dempere og eller? Og hvor lenge har du hatt det på? det ble endel spm det!:D Husker ikke hvor mye jeg ga..! Det er med dempere også ja.. har vel stått på i 1 år og 2-4 måndter.... Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Noen bilder av bilen..... Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Calipperne lakert.... Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Så bra ut dette Corfic, hva slags dekk dimensjon/strl er det du kjører med? Så bar ut bak, men litt høy foran,fortsatt, for min smak! hehe...:D Har du GTI/VR6 leppa foran? Hva er klaringen din der? Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 kjører med 7,5x17 felger 205/40-17 dekk har bare valig GL leppe.... Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Jeg vet, så nå at du skulle selge de!;) Hva blir det nå da? Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by mono Sonick: er anders sin automat?? Ja Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 ok, aldri lagt merke til det selv om jeg har kjørt bilen lol Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg