Audia3sba Skrevet Mars 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2013 For en uke siden startet ikke bilen og et merke med (Brake) blinket på dashbordet. Ventet 2 min og startet den Om normalt. Sammen skjedde på fredag, men i dag vil ikke bilen starte. Brake blinker og piper, lys, aircondition etc oppfører seg som normalt, men når jeg vrir om tenkningen er det helt dødt. Noen som vet hva det kan være? Legger ved bilde, hvis jeg får det til fra telefon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2013 Du skriver at "når jeg vrir om tenkningen er det helt dødt" Hva mener du? - Går starter rundt men uten at motor starter - bare et klikk og ikke noe går rundt - ikke så mye som et lite klikk Hvilken årsmodell og motor har du? -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audia3sba Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2013 Det klikker ikke og starteren går ikke rundt, jeg kan høre e en lav summing, men usikker på hva det er. er en 2007 modell 1,6l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2013 Tenningslåsen (det elektriske bakstykke) har pleid å være en feilkilde på VAG biler - i alle fall de som er litt eldre enn din, og symptomene passer med det. Her ser du hvordan den ser ut: http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=1k0905865&_sacat=0&_odkw=1k0+905+865&_osacat=0&_from=R40 -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg