lassemannen Skrevet Mars 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2013 Hei! Min samboer er den uheldige eier av en Renault clio fra år 2000. Den har tikket og gått fint siden den ble kjøpt, men nå i det siste har det begynt å bli litt problemer. Det startet med at bilen plutselig stoppet og ikke ville starte igjen på en god stund. etter det så har den startet og ikke startet litt som den selv vil, helt til siste gang for to dager siden, da den ble parkert for kvelden, og ikke har ville starte igjen til nå. Jeg har snakket med noen venner av meg som visstnok har litt peiling på bil, og fått beskjed om at det kanskje er tennplugger, starter eller bensin filter. Jeg har kjøpt tennplugger og skulle gjerne ha byttet dem, hadde jeg bare klart og finne de som sitter der fra før! De to store spørsmålene jeg har til dette forumet her er da: Hvor sitter de (forbanna) tennpluggene? OG: Er det noen som har noen bedre ide om hva dette kan være for noe? På forhånd tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chaddylac Skrevet April 16, 2014 Rapporter Share Skrevet April 16, 2014 Har du fått fikset problemet enda? Siter [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab. [ ] 1996 Opel Astra F 1,6 GL [x] 1994 Volkswagen Golf GL 1,8 stv - Solgt [x] 1997 Opel Omega B 2.0 16v - Solgt [x] 1997 Opel Vectra 2.0 16v CD - ufrivillig vraket[x]1988 Audi 80 1.8s - Solgt [x]1993 Audi 80 2.0 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 18, 2014 Rapporter Share Skrevet April 18, 2014 Du må demontere dekslet over motor, og skru ut coilpakkene, så sitter pluggene nedi der.Det er ikke uvanlig med defekte coilpakker.Tror kanskje ikke problemet ditt er plugger, starter eller bensinfilter. Er starter defekt så vil den jo ikke kinne, plugger og bensinfilter gir veldig sjeldent akutt stopp og ingen start.Ville starta med å sjekke at bensinpumpe går.Kan og sjekke sikkerhetsbryteren til pumpa, den røde trykknappen i motorrommet, ofte ved batteriet, prøv å trykk den ned.Hvis pumpe går, og den er stein dau, så bør man rett og slett få tatt en diagnose, om bilen ikke er kjørbar kan det jo være mulig at en mekaniker på ett nærværende verksted kan kjøre bortom å ta en kjapp kikk og se på feilkoder. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.