Gry Hartai-Helle Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2013 OK. Tusen takk for ditt innspill. Skal videre formidle dette til min mann. Takk for hjelpen så langt... Venter på en diagnose maskin i posten så har den om ett par dager.....Mvh Gry Hartai-Helle Hva er ECU??? Og hvilken nummer er det på ECU releet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2013 ECU: Engine Control Unit. Den som styrer alt med motoren. Ofte kalt "hjerne" Plassering i motorrommet foran frontruta, i "vannkassa" Er ikke sikker på hvor ECU releet er på denne Passaten. Tror det kan være i motorrommet (V. side?). Mulig det er merket 30 på selve releet. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gry Hartai-Helle Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2013 ECU: Engine Control Unit. Den som styrer alt med motoren. Ofte kalt "hjerne"Plassering i motorrommet foran frontruta, i "vannkassa" Er ikke sikker på hvor ECU releet er på denne Passaten. Tror det kan være i motorrommet (V. side?). Mulig det er merket 30 på selve releet. -- Tusen takk for ett flott utfyllende svar. Da skal de skifte den. Gubben visste hva du mente. Tusen takk så lagt. Legger inn innlegg om vi får dette til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsnilsson Skrevet Mars 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 Hei. har akkurat de samme problemene og har byttet de samme delene som dere ser jeg.. Har dere funnet feilen? har brukt ganske så mange timer her no og er helt tom for ider no :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsnilsson Skrevet Mars 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 Feil en funnet hos meg hvertfall :-) Det sitter en veivakselsensor godt gjemt bak oljefiltret.. spraya den med kjølespray å bilen starta å gikk igjen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg