Torgaarnt Skrevet Mars 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Hei! Lurer på om noen her vet hvordan jeg får tak i "Schlüsselnummer" til bilen min. Skulle få bestilt en bildel i Tyskland for Mercedesen min (w211). Til dere som ikke vet hva det er: Schlüsselnummer ? Wikipedia På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Med andre ord ett karosserinummer? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgaarnt Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Tyske KFZ Schlüsselnummer "Dette er et kodesystem Tyskerne bruker, ved hjelp av bare totalt 5 tall (mener det er fem) så finner man alt om den bilen, dette forteller om den aktuelle bilen i Tüv systemet mener jeg å ha blitt fortalt en gang.På denne måten kan man lett finne hvilke biler som er lik din. Dette er mye lettere og sikkrere enn å be kunden finne ut hva han har, veldig ofte leveres feil deler pga at kunden ikke er sikker på de opplysningne han/hun gir...." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg