Gå til innhold

Elegant førstegangsbil

Ranger emnet


Rankiz

Anbefalte innlegg

Hei. Skal skaffe meg min første bil nå snart, blir 20 år (guttt). Har en maksgrense på 100 000 kroner. Har lyst på coupe eller sedan. Leter etter en elegant bil som ser bra ut. Trenger ikke så mye bagasjeplass, hvordan bilen ser ut er viktigere.

 

Biler jeg liker:

Audi A4 1,6 2003, 224*500 km, kr 59*000,- -

Mazda 3 1.6 executive * PEN BIL * LAV KM * 2005, 94*000 km,

Toyota Celica 1.8 1997, 167*330 km, kr 49*990,- -

Fiat Coupe 2000, 66*419 km, kr 45*530,- -

Hyundai Coupe GK 2003, 145*020 km, kr 55*000,- -

Volkswagen Beetle 2003, 95*000 km, kr 79*000,- - (ser morsom ut)

 

Ellers så har jeg sett på Audi TT og Toyota Celicia, men tviler på at jeg kjøper en av disse som førstegangsbil. (Går jo ann å forsikre den på foreldrene mine tho)

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de nevnt over liker jeg Audi A4 best :)

 

Og regner med at du velger en liten motor pga forsikringa?

Ja, tenkte at det er greit å ikke ha for stor motor på en førstegangsbil, derfor jeg utelukker Audi TT og Toyota Celicia, selv om jeg synes disse er veldig fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Syns så absolutt Alfaen er en stilig og lekker bil, MEN

Sett deg godt inn i biltypen, og undersøk grundig, er vel rust som knskje er det verste i dag.

 

Syns ærlig talt det er det mest elegante du har nevnt til nå :-)

 

Motorstørrelse er ikke så viktig, greier bilen å holde ok fart langs veien er det nok.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår