aassy Skrevet Mars 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2013 Hei, ser ut som at panser-kabelen til min 2000- golf 4 har røket. Åpnet dekslet på venstre side, men der så alt normalt ut. Så bruddet er nok et annet sted. Er det noen som har erfaringer eller tips om hvordan jeg kan få åpnet panseret? Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2013 Hei, i vente på eventuelle bedre svar kan du lese gjennom denne og denne tråden i tilfelle du finner noe der til hjelp.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bj0land Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Eg har problemer med panserlåsen min det er kanskje ikke wire heller, På min måtte jeg bytte panserlåsen fordi det var den som var ødelagt. Siter Bj0land Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg