Gå til innhold

Selges: Seat Cordoba 95 Mod 1,8 KUn 80.000 km!

Ranger emnet


carpart

Anbefalte innlegg

Heisann, velger da og selge min Seat cordoba etter en rekke Uhell og vil bare bli kvitt bilen, vil ikke vrake den da det er noe mere potensialet i den, den har en ekkel grønnfarge (originalt) med litt rust på seg, ikke mye venstre forskjerm er bulka og kunne godt vært bytta!

 

Den var helt flott da jeg kjøpte den motormessig, men fikk da kjørt på en katte som penetrerte seg gjennom radiator og ødela den, mista jo både vann og det meste, men måtte da kjøre da jeg var i midle of nowhere uten tlf dekning alt! da jeg omsider nermet meg hjemme kokte bilen og fikk nok skjært blokka! siden den idag lekker mye olje og har en ugjevn gange på tomgang og ved gasspådragg, Topplokkspakning og toppdeksel pakning ble byttet, samt registerreim + vannpumpe. Ny radiator, Ny varmeaperatviftemotor, Nye skiver og klosser forann. så bilen blir brukt daglig, mon tro om det er lurt da jeg ikke har annet valg bilen bruker mye bensin og mye olje, trur toppen må av igjen og slipes litt, kan få den slippet til 1200 kr men vil ikke bruke mere penger nå!

 

Men som om det ikke var nok, så tok sete mitt fyr her omdagen, da setevarmern hadde kortsluttet. hjalp ikke dra ut sikring, innen jeg rakk og hente bøtte med vann, så sto det i fyr, men slokka like etterpå, noe som fylte bilen med støv og sot, mesteparten er vasket bort, setene ble dekt med biltema setetrekk pryd og det brente sete står der endå, fylt med en god putte og trekk, da ingen hadde et donorsete, meste av lukten er blitt fjernet av wounderboun, eller så er jeg bare blitt vant til den.

Bilen blir brukt daglig.

 

Så ja kom med bud eller ring meg på 48287358 for en prat om denne ekle men nesten pålitlige bilen, Må nevne at basskasse kan følge med! Bilde kan fås på mms :) PS Har senkesett med tuv til den også!

Endret av carpart

Utrolige Billig deler :) http://carparts.no/?aid=657 Opel Motorsport medlemmer har 25 % rabatt VACN 20%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SEAT, CORDOBA sedan (6K2/C2), 1.8 i LY44868

Produksjonsår 02.93 - 06.99 Typegodkjenning 00310011994

Fra 02.1993 Understellsnummer VSSZZZ6KZZR754717

til 06.1999 Modell SEAT

KW 66 Typebetegnelse 6K5ABS2

HK 90 Modellbetegnelse CORDOBA GLX

Slagvolum 1781 Karosseri SELVBÆRENDE KAROSSERI, LUKKET MED 4 SIDEDØRER

Syl 4 kW 66

Motorkode ABS, ADZ, ACC ccm 1781

ABS Norsk motorcode ABS ELLER ADZ

ASR Farge GRØNN

Motortype Bensinmotor Reg. år utlandet/norge 1995

Kjøretøytype Reg. førsteg. Norge 08.08.1995

Drivhjul forhjul Ny/Bruktimp NY

Bremsetype bremseskiver/-tromler Sist pkk-godkjent 02.11.2012

Bremsesystem Hydraulisk Neste PKK 31.08.2013

Drivstoff Bensin Girkasse MANUELL

Kat. type med Regulert (3-veis) kat. Stand dB(A) 86 db(A)

Karosseritype personbil Omdreininger 4125

Girkassetype Lengde 411 cm

TECDOC Typenr. 3955 Bredde 163 cm

KBA Nøkkelnummer (kun for D) 7593 401 , 7593 364 Egenvekt 1050 kg

Totalvekt 1480 kg

Std. dekk foran 185/60R14

Std. dekk bak 185/60R14

Hastighetskode foran T

Hastighetskode bak T

Std. felg foran 6

Std. felg bak 6

Sporvidde foran 1430 mm

Sporvidde bak 1394 mm

Min LI foran 76

Min LI bak 76

Min innpress foran 38

Min innpress bak 38

Antall aksler 2

Drift aksl. 1

Akseltrykk foran 780 kg

Akseltrykk bak 750 kg

Tilhengervekt m/brems 1000 kg

Tilhengervekt u/brems 480 kg

Max. belastning h.feste 50 kg

Max. taklast 50 kg

Sitteplasser 5

Utrolige Billig deler :) http://carparts.no/?aid=657 Opel Motorsport medlemmer har 25 % rabatt VACN 20%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår