mrudien Skrevet Februar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 hei lurer på ka som er lurt å se etter når man ska kjøpe e39 å om det err noen vanlige feil med disse bilene? har hatt en 520 e34 1988 modell en stund no so vil fornye meg litt å denne er det bare problemer med er dritt lei no :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 Har hørt det er en del elektronikk-krøll, ihvertfall på de aller første. Bortsett fra det har jeg ikke hørt noe negativt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrudien Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2013 takk for svar da vet eg ca kas årsmodeller eg ska styre vekk ifra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne95 Skrevet Februar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2013 mye nyttig her : BMW 5-serien - E39 - AutoPower ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz-63 Skrevet April 23, 2013 Rapporter Share Skrevet April 23, 2013 Har en 2002 mod.med automat.Uansett hvilken modell du velger; har den automat, bør du absolutt få den flushet! Det kan fort bli dyrt å kjøre på BMW's " lifetime" opplegg for olje på kassene. Resultatet kan bli brente lameller og ødelagt converter. Fikk selv en regning på 32.000, til tross for at jeg har foretatt vanlig olje og filter skifte på min.Har ellers hørt at modeller fra 2003 og et par år etter det har hatt spesielt mye tull med gearkasser!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg