kimandre92 Skrevet Februar 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2013 Heisann, har funnet ut at jeg vil ha en ny bil, men er veldig usikker på hva jeg vil ha siden det så mye på markedet! Har et par kriterier: 1. Ikke eldre en 2000 2. Manuell gir 3. Vil ikke ha noe som har rullet sinde gode dager i km, ser helst under 180 000 km 4. Bilen må være Fin/grei og se på, har sett på blant annet Audi A3 2004 fks. men er usikker etter som jeg har hørt Audi er veldig dyre i deler? 5, ikke viktig, men helst 4x4, kan også gå for bakjulstrekk, fremjulstrekk går også, men helst førstnevnte. Noen som har noen tips om vilke biler jeg kan skjekke ut? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet Februar 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2013 Honda accord er en fin bil, eller vw golf Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimandre92 Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 Sprakk budsjettet hvor mye jeg hadde tenkt og bruke, men ble en Audi A3 2.0 TFSI Sports Back Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg