golfgti96 Skrevet Februar 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2013 (endret) Hei jeg har en golf gti 2.0l 8v og lurer på om gti motoren tåler en trøk eller om jeg må likså godt bytte inmaten dersom jeg skal bygge om til turbo? Endret Februar 19, 2013 av golfgti96 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Februar 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2013 spørs helt på hva trykk du skal kjøre det... jo mer trykk jo mer ombygning.. Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfgti96 Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2013 Den ser jeg hehe jeg håpa på at det var noen som hadde prøvd det før for jeg vil minst ha et lade trykk på 1 bar men det tør jeg ikke med mindre noen andre ikke har hatt noe problem med det hehe eller om noen har kjørt med et vis lade trykk og det har gått bra for jeg vil ikke rase motoren hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfgti96 Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2013 Lurer mest på hva motoren er vilig til og takle uten at det raser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skuffet Skrevet Mars 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2013 (endret) vil tro 0.5-0.6bar går greit.vet det funker på orginale vr6`r.uansett så får de jo billig g60 maskin over grensa de skal noe være god 1.6-1.7bar. Endret Mars 3, 2013 av Skuffet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfgti96 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2013 Oki takk ja kan hende jeg skal bytte al inmaten i slutten av sommern så jeg kan kjøre på 1 bar lade teyk:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Mars 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2013 du trenger uansett tilpasset software osv. softwaren er den mest avgjørende faktoren for holdbarhet. 1bar på den motoren der betyr 160-180hk. 0.5bar ca 140hk. turbo chip for didifant 2 ecu som du har er relativt kurrant å finne. tror ecs tuning har chip, står i spec på chip hvilken dyser som skal brukes. skal du bygge så er min annbefaling å skaffe deg en 16v topp og bruke ABA bunndelen du har. Da får du ca 8:1 i kompresjon og du kan fint lade 1.3bar så lenge chippen er klar for det. eg har ferdig bolt-om turbo, grenrør og downpipe for dette liggende. ta kontakt på PM så skal eg hjelpe deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfgti96 Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2013 Ok takk for tipsene ;-) skal ta kontakt hvis jeg trenger noe ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg