oyhje Skrevet Februar 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2013 Hei, Sliter med min galant.. Problemet er at jeg må bruke lang tid på å få bilen til å gå (5-10 min). Den bruker tid til å tenne, Starter etter at jeg Kjinner en stund, så stopper den etter ett par sekunder... :( Har byttet plugger og pluggledninger, Men det var ikke noe hjelp i... Håper noen vet noe som kan hjelpe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyhje Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2013 Check engine lampen lyser også, har forsøkt å bytte hjerne, men ingen nytte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2013 starter bensinpumpa når du slår på tenninga? Høres i form av en summelyd fra bakkant av bilen. Varer et par sekunder. Sjekk uansett om bilen får bensin, kan være tett filter/rusk i tanken f.eks. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyhje Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2013 Hørte ingen lyd, Evt bensinpumpa som kan vere feilen da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2013 Kan være bensinpumperele også, lurer på om det sitter bak et plastdeksel på passasjersiden. Men husker ikke helt. Hvis mitsubishi-klubben sitt forum fortsatt er i drift, går det an å prøve der også :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg