evenjohansen Skrevet Februar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 alle basselementene mine blir harde og bare skurer. hva skyldes dette ? :P er de sprengt ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 Vanskeligt å sei med den forklaringen din. Har du litt meir info å gi? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evenjohansen Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 Vanskeligt å sei med den forklaringen din. Har du litt meir info å gi? jeg koblet sammen på helt vanlig måte. det spiller helt vanlig i 5min. så stoppet jeg det bare å da jeg startet opp igjen bare skrapet det høyt. så ble det helt hardt å bare skurer. detta har skjedd 3 ganger :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 Høres ut som om noe er veldig galt... Men du sier det har skjedd 3 ganger? Blir det bra igjen da eller, for så å skje igjen? Eller har du tatt livet av 3 suber?? Hvilke suber er det snakk om, og hvilken forsterker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evenjohansen Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 har tatt livet av 3 suber tror jeg :P er magnat elementer og ads forsterker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 Da er nok dette en kombinasjon av en dårlig forsterker og at du ikke hører når elementene sliter. Hvis du klarer å få til dette på 5 minutter, så er det noe veldig galt med ørene dine, for dette låter jævlig en god stund før det skjer. Det skjer også lettere med helt nye elementer som ikke har myknet opp. Bruker du delefilteret i forsterkeren? Det kan også være at det er noe feil med forsterkeren, slik at den sender ut feil signaler til suben, men dette burde du også høre veldig tydelig. Har du skikkelige kabler og god jording til forsterkeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg