Robin1994 Skrevet Februar 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2013 jaja du står skikkelig på :p sku ønske det var golfen min du holdt på med ;P haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimpmyride Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2013 Sparkelt og pusset opp igjen hull og rust:) begynner og komme seg nå [ATTACH]36856[/ATTACH] [ATTACH]36857[/ATTACH] [ATTACH]36858[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimpmyride Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 pusset og sparkelt ut igjen bakskjermer:) [ATTACH]36931[/ATTACH] [ATTACH]36932[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimpmyride Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 luftetur:)) [ATTACH]36933[/ATTACH] begynner og komme seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 ser bra ut :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carpart Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Keep up the good work :) Ser bra ut der her, følger deg! Siter Utrolige Billig deler :) http://carparts.no/?aid=657 Opel Motorsport medlemmer har 25 % rabatt VACN 20% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimpmyride Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 ser bra ut :p Keep up the good work :) Ser bra ut der her, følger deg! Takker :) hva tenker dere om clean frontfanger og bakfanger ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimpmyride Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 1 spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med :) [ATTACH]36956[/ATTACH] [ATTACH]36957[/ATTACH] når jeg stikker inn nøkkelen for og låse så blir hele låsgreia med ut :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Februar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 Clean fanger vil se meget bra ut på bilen :P Det med låsen skjedde det samme med meg. Vet ikke hvorfor men jeg bytta ut hele låsemekanismne på den døra :) funker fint nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimpmyride Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 Clean fanger vil se meget bra ut på bilen :P Det med låsen skjedde det samme med meg. Vet ikke hvorfor men jeg bytta ut hele låsemekanismne på den døra :) funker fint nå Tror det blir cleane fangere da ^^ Bare på den døra eller alle ? får jeg brukt samme nøkkel da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Mars 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 jeg bytta bare på den døra låsen datt ut av. bytta ikke nøkkel nei, verkstedet må vel ha fått til å gjort slik at gamle nøkkelen funker på den nye låsen sikkert :p funker hvertfal hos meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimpmyride Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 jeg bytta bare på den døra låsen datt ut av. bytta ikke nøkkel nei, verkstedet må vel ha fått til å gjort slik at gamle nøkkelen funker på den nye låsen sikkert :p funker hvertfal hos meg :) Åja verksted gjorde det ja :p trodde du gjorde det sjæl jeg. Da får jeg vel ringe onkel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Mars 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2013 Prøvde å gjøre sjøl men fallet gang på gang så ble så sur og irritert at speilet på høyre sida ble ødelagt så da bestemte vi at verkstedet fikk gjøre jobben :P XD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimpmyride Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2013 Prøvde å gjøre sjøl men fallet gang på gang så ble så sur og irritert at speilet på høyre sida ble ødelagt så da bestemte vi at verkstedet fikk gjøre jobben :P XD Haha, det var ganske lett igrunn! var bare en sånn som kroken hadde knekt på:) [ATTACH]36970[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Mars 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2013 aha jaja hehe :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg