Tigraklovn Skrevet Februar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2013 Nå har jeg prøvd masse for å få den til å gå ordentlig. Jeg har byttet bensinfilter, kamsensor, luftfilter, luftmengdemåler, lufttemperatur måler, gjort rent hele bensinsystemet og spjellpossisjon føler. Fortsatt vil den ikke få nok bensin, pluggene er litt mer brun hvite. Så er egentlig tom for ideer om hva det kan være. Lurer på om det kan være bensinpumpa som gir for lite trykk? Er det noen som kan hjelpe meg med noen råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2013 Har du tatt diagnose? Må være billigere det Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2013 lambda? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tigraklovn Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2013 Har tatt diagnose. Byttet alt som kom opp. Men har kkke byttet lambdan. Kan prøve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Februar 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2013 Målt trykket på fuelrailen da? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet Februar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 Kan vel være gåen bensinpumpe? :) Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg