fågel Skrevet Februar 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 Del gjerne din erfaring om du har tidligere mistet den eller nylig. Mistet min i forbindelse med narkotika å bil kjøring, fikk igjen førekortet etter 2mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 Mitt falt ut av lommeboka her en dag ;) Fikk det tilbake noen sekunder senere :P Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 Tåpelig tråd, men la gå. Dersom tråden utarter seg til skryt av dumheter og/eller neglisjering av lover og regler, så vil den bli stengt. Men inntil videre, kos dere :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 Flyttes fra Stripa fordi det er -> "Bilforumet sitt offtopicforum for debatt og diskusjon om alt annet enn bil. Bruk Annet bilrelatert til bilprat", og håper samtidig at denne tråden dør ut fort... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 Tåpelig tråd, men la gå. Dersom tråden utarter seg til skryt av dumheter og/eller neglisjering av lover og regler, så vil den bli stengt. Men inntil videre, kos dere :) Derfor jeg også svarte trådstarter dumt. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 Derfor jeg også svarte trådstarter dumt. I know ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Del gjerne din erfaring om du har tidligere mistet den eller nylig. Mistet min i forbindelse med narkotika å bil kjøring, fikk igjen førekortet etter 2mnd Driver du med narkotika eller er med folk som driver med det, skulle du aldri hatt førerkort.. Sier bare en ting..Folk som driver på med det, er noen store tapere.. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg