GreenMile Skrevet Februar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2013 Hei, Jeg skal kjøpe varebil for 150-200k til å ha crossern baki. Det står mellom Vito og Expert/Jumpy, men klarer ikke å bestemme meg: Expert har et litt dårlig rykte med elektronikkfeil osv, mens Vitoer er kjent for å ruste en del i tillegg til stive delepriser. Experten er mye billigere og for den prisen får jeg 4 år igjen av garantien, mens det for Vito er bare å glemme. Experten fåes med enten 1,6 eller 2,0 HDi, men er litt usikker på om 1,6 l er nok til denne bilen. Noen som har erfaringer med disse bilene og/eller noen gode råd å dele? Alt mottas med takk! Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.