Colour Concept Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Jeg går å tenker litt på den bilen som VW skulle ha lagd. Men før jeg starter må jeg finne ut om det er mulig å gjennomføre. Det jeg tenker å gjøre er: 1 stk golf 4motion +1 stk S3 motor og drivlinje =1 stk Golf gti 4motion Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Jeg ønsker deg lykke til om ikke annet! Tror du trenger det! ;) Men for all del; gøy noen tør tenke slike spennede tanker! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colour Concept Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 1,8t som står i GTI'en lik S3 sin 1,8t, bare S3 er mer sinna. Både GTI og S3 har tverrstilte motorer, og Haldex systemet som S3 har er vel 4motion.... Siden VW konsernet lager motorer og deler som kan byttes mellom bilmerkene tror jeg det at dette skulle være en oppgave som ikke var helt umulig, MEN correct me if I'm wrong! Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Er fullstendig klar over dette! Men det er nok LITT prosjekt ja.... Må jo være en grunn til at det ikke går så mange sånne...!? ;) Det klart billigste vil nok være å selge golfen og kjøpe S3 men...! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colour Concept Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Først må jeg kjøpe den.... Nei dette er et prosjekt som jeg vurderer. Ikke for at jeg synes at S3 er en kjedelig bil men for at VW aldri lagde denne bilen. GTI var en ultimat kjøre maskin når den ble lansert. Nå får du Golf med diesel og like mange hester som GTI. Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg