Gå til innhold

Så var golfen krasja..

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

Vell, som topic sier, golfen er krasja.

Jeg står opp, tar meg en dusj, hiver i meg en bolle og drar ut for å vaske bilen. På vei til statoil driver jeg å fikler med å skifte cd plate, og leiter etter den plata som jeg vil ha i. Før jeg vet ordet av det blir det et fryktlig smell og jeg skjønner ikke helt hva som skjer. Jeg kjører over en midtrabatt, treffet et skilt med sida på bilen, og havner så nede i ei ganske dyp grøft..

Helvette at det er mulig! Et par sekunder med konsentrasjonen på feil plass.. Alt det arbeidet rett i dass.. kjære golfen min..

Nå står bilen hos Willys Verkstedet, de mente bilen garantert kom til å bli vraka.. Nå håper jeg bare på at de lar meg få ta ut stereo/interiør ting..

HUFF :(

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

APRILSNAR !!!!!!!!! :D :D :D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Håper dere ikke ble medtatt pga fortellingen min :) Klarte bare ikke å dy meg:)

*AXi0N slaps kimoajajaj around a bit with a large trout :D

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

hahaha :)

Vet at det er litt dust å gjøre slikt men så er det nå bare 1. April en gang i året :D

Jeg hadde nok brukt en del styggere ord om det hadde vært fakta.. for å si det sånn :)

Akkurat det jeg også tenkte på, hørtes ut som om du var litt glad på 1posten der ;)

Cya in my sigth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider