kimoajajaj Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Vell, som topic sier, golfen er krasja. Jeg står opp, tar meg en dusj, hiver i meg en bolle og drar ut for å vaske bilen. På vei til statoil driver jeg å fikler med å skifte cd plate, og leiter etter den plata som jeg vil ha i. Før jeg vet ordet av det blir det et fryktlig smell og jeg skjønner ikke helt hva som skjer. Jeg kjører over en midtrabatt, treffet et skilt med sida på bilen, og havner så nede i ei ganske dyp grøft.. Helvette at det er mulig! Et par sekunder med konsentrasjonen på feil plass.. Alt det arbeidet rett i dass.. kjære golfen min.. Nå står bilen hos Willys Verkstedet, de mente bilen garantert kom til å bli vraka.. Nå håper jeg bare på at de lar meg få ta ut stereo/interiør ting.. HUFF :( Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Bilder? 1. April? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Tror det ikke før jeg får se bilder.. siden det er 1 april :) Men hvis det har skjedd.. så er det kjedeligt Kondolerer:( Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Håper det er en aprilsnarr ja! Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 aprilsnarr! Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 APRILSNAR !!!!!!!!! :D :D :D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Håper dere ikke ble medtatt pga fortellingen min :) Klarte bare ikke å dy meg:) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by kimoajajaj APRILSNAR !!!!!!!!! :D :D :D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Håper dere ikke ble medtatt pga fortellingen min :) Klarte bare ikke å dy meg:) *AXi0N slaps kimoajajaj around a bit with a large trout :D Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 hahaha :) Vet at det er litt dust å gjøre slikt men så er det nå bare 1. April en gang i året :D Jeg hadde nok brukt en del styggere ord om det hadde vært fakta.. for å si det sånn :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelsen Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by kimoajajaj hahaha :) Vet at det er litt dust å gjøre slikt men så er det nå bare 1. April en gang i året :D Jeg hadde nok brukt en del styggere ord om det hadde vært fakta.. for å si det sånn :) Akkurat det jeg også tenkte på, hørtes ut som om du var litt glad på 1posten der ;) Siter Cya in my sigth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
felge Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 kresjet desverre køllen min i døren på golfen i dag :ratatatat Siter u Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg