mrhauge93 Skrevet Januar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 (endret) Kjøpte meg ein Audi A3 Sportback 1.9TDI, endelig!! :D Kjapp info om bilen: 2008mod 1.9TDI gått 49500km planane mine for bilen er: 7"touchscreen med gps - s-line front led lys innvendig - utført led skiltlys - utført soting av ruter - utført coming/leaving home og US parklys - mottat vag-com, har ikkje programert enda nye sommerfelger kanskje senk øyelokk - utført, ikkje heilt fornøgd med lakk resultatet sort ramme rundt grill - utført litt meir blå skjær i xenonlys (bytte pærer til 6000k) facelift baklykter - utført DTK/BSR/VMAXX chip - utført, kjøpte DTK men vurdere overgang til BSR [ATTACH]36218[/ATTACH] [ATTACH]36219[/ATTACH] [ATTACH]36220[/ATTACH] [ATTACH]36221[/ATTACH] [ATTACH]36222[/ATTACH] Endret April 16, 2013 av mrhauge93 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrhauge93 Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2013 då har eg fått sota alle siderutene i bilen, bakruta tar eg i mårra. sota 55% men kunne gjerne ha vore litt mørkare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrhauge93 Skrevet April 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 sorry, er ikkje så ofte her inne å oppdaterer. men prøver så godt eg kan. er meir oppdatert på VACN-forumet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrhauge93 Skrevet April 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 ein liten oppdatering med bilder, har lagt på gulefolie på grøftelysa men det kommer til å forsvinne igjen når eg har fått bestilt led eller xenonlook pærer. har også fjernet solfilmen på rutene på grunn av at det kom så masse bobler, vurderer proff soting hos bilpleiehallen. er forsatt på jakt etter dei riktige sommerfelgane, er veldig kresen så det tar tid :P men håper alt i alt at resultatet blir knall bra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrhauge93 Skrevet April 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 endelig litt fine vær på vestlandet, fekk polert og voksa bilen :D blank og fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 19, 2013 Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 Flott bil :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 19, 2013 Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 sorry, er ikkje så ofte her inne å oppdaterer. men prøver så godt eg kan. er meir oppdatert på VACN-forumet ;) VCNA hvafornoe? Hva er det? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrhauge93 Skrevet April 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2013 Flott bil :) takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrhauge93 Skrevet April 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2013 VCNA hvafornoe? Hva er det? det er VW-Audi Club Norwegen (VACN), eit forum fult av audi og vw folk. mange prosjekt. mange rabattavtaler til fordel for dei på forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrhauge93 Skrevet November 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2013 ein liten oppdatering, har fått nye felger siden sist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg