2OOsx Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Kjøpte meg nylig en billig e36 316. Det første jeg merket var at termostatet levde sitt eget liv, måleren viser fram og tilbake til tider, kan vises som varm når den er parkert osv... Det som suger er at varmeapparatet ikke funker, kommer bare kald luft UNTATT av 1 av de små uttakene... Henger dette på greip med termostatet eller? Siter Fremtidlig s13 eier (forhåpentligvis) - ✓ CHECK - 298whp CA18DET @ 1.05 Bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Er vel temp måleren inni bilen du meiner? Kva slags type varmeapparat er det i bilen din? Har du stilt det inn rett? Sjekket kjølevæskenivået? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2OOsx Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2013 Er vel temp måleren inni bilen du meiner? Kva slags type varmeapparat er det i bilen din? Har du stilt det inn rett? Sjekket kjølevæskenivået? Bilen's temperatur måler lever sitt eget liv. Når den viser at bilen er kald blir det kald luft og hvis jeg har noen harde kjøreturer går den som regel middels varm og da kommer det varm luft, (har jeg funnet ut av). Virker som den må bli kjørt veldig godt for å bli varm. Altså ligge på sperra regelmessig under sladdeturene jeg har hatt til nå. Da blir den ca midt i mellom kald og varm målene. men de kan plutselig bli varm når den står på tomgang også, samme med å være kald under sladdeturene. Siter Fremtidlig s13 eier (forhåpentligvis) - ✓ CHECK - 298whp CA18DET @ 1.05 Bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2013 Bytt termostaten, vanlig E36 feil :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg