Stance Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Hallaisen!:ahahahhaha: Har montert coilovers på bilen for en stund tilbake, og la plutselig merke til at eg kan bevege fjærbeinet opp og ned når eg har jekka opp bilen slik at framhjula står fritt. Veit ikkje kor mykje eg kan bevege det opp, men det er ein merkbar del! Har ikkje tenkt so mykje på det fordi eg har trudd at det skulle vær slik. Så eg tenkte og spør her om noken har ein viss peiling på om det skal vær slik ? :omfg Siter Mercedes-Benz E200 - Solgt. Mercedes-Benz E220TE - Solgt. Peugeot 406 2.0 HDI - I bruk Vw Golf 2.0 mk3 - I bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stance Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 ingen ? Siter Mercedes-Benz E200 - Solgt. Mercedes-Benz E220TE - Solgt. Peugeot 406 2.0 HDI - I bruk Vw Golf 2.0 mk3 - I bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Er helt normalt på disse at fjærbeina henger og slenger litt fritt når bilen er jekket opp. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stance Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Oki. Var det eg egentlig bare det eg ville vite.. Senkesette er av TA-TECKNIX om det har noe betydning.. Siter Mercedes-Benz E200 - Solgt. Mercedes-Benz E220TE - Solgt. Peugeot 406 2.0 HDI - I bruk Vw Golf 2.0 mk3 - I bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg