-ugla- Skrevet Januar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2013 Hei, har en golf 1.8 kjet. starter fint og alt er som normalt når den er kald. med en gang den er varm begynner den og fjuske og tomgang faller ned. Den stopper til slutt visst jeg ikke gir gass. Kjørte en tur i stad, vill ikkje over 3500 rpm omtrent, men visst jeg tyner den kommer den over og går bedre en normalt virker det som. Hva kan forårsake dette? Siter X Vw santana cl 84 X Opel omega 2,5 95 Borgward isabella 1960 Total restaurering Opel Omega 2.5manuell cd 95 Peugeot 406 svti 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Jensen- Skrevet Mars 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2013 hmm.. mye samme symptomer på min. hvilken bensin kjører du på ? da jeg hadde mine problemer kjørte jeg på 95fuelsave. siden jeg fikk gratis bolle å kaffe ved fylling av 98v-power så gjorde jeg det.. å alle symptomene ble nesten borte! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Mars 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2013 Sjekk at varmkjørings regulatoren ikke er shimset ut (skiver mellom klossen og blokken), mange som tror de trimmer K-jet motorer ved å gjøre dette. Det er en kloss på 5x5x10cm med to bensin slanger innpå seg og en elektrisk kobling til kaldstart dysen. Sjekk også at bensinpumpen din holder 3->bar på systemet. Det skal ikke mye dropp til i bensintrykket før K-jet blir tullete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg