Hella1983 Skrevet Januar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2013 Jeg kinner og kinner, og den kommer til liksom mer og mer. Akkurat som den tenner mer og mer og til slutt så starter den, men stopper igjen med en gang. Noen ganger kan jeg ruse den noen ganger før den stopper. Det kommer såppass mye bensin i innsuget at det renner ned igjen til luftfilteret. (se bilde) jeg har prøvd meg litt frem med shims på trykkregulatoren og når jeg tar bort den ene shimsen/mindre trykk så virker det som problemet med for mye bensin blir borte/blir bedre. Men motoren oppfører seg på samme måte fordet! Noen Som kan hjelpe? [ATTACH]36116[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 skal MYE bensin til før det renner ned igjen i luftfilterboksen, så tror det lekker internt der jeg så lenge motor går rundt, så lar deg selv vel i grunn ikke la seg gjøre :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hella1983 Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 Etter å ha studert litt nærmere så ser det ikke ut som bensin. Ikke ren bensin i hvert fall det er mer som utvannet olje. Kan det komme noe gjennom utåndingsslangen fra toppen til luftfilteret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 jepp, kan være mye vann i olja :) (fukt) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hella1983 Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2013 jepp, kan være mye vann i olja :) (fukt) Ok hva kan dette komme av og hva gjør jeg med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg