Krister Lilleng Skrevet Januar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2013 hallo eg plages med at når eg har starta biln å trør inn clutchen å prøve å sette den i gir men vil ikke i gir men biln prøver å kjøre. men viss eg stoppe biln å sett den i gir åsså starte den så kan eg kjøre å alt sammen utn at den slure å det? ka kan være problemet?????? tusen takk for svar. mvh krister lilleng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2013 Clutchen som ikke løser ut. Prøve å bytte væske på clutchsystemet? eller så er slavesylinder/hovedsylinder på clutch gåen. Bare tippper jeg. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krister Lilleng Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2013 eg trur eg fant ut feiln girkassa e sprukken der med clutch huset vet ikke korstn det er skjedd, så æ trur æ kjøpter meg en ny girkassa, åsså finne meg en ferdigbygd motor med litt mer hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jbulling Skrevet Juli 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Jeg har samme problemet,hva var løsningen på ditt? Og min girkasse er ikke sprukket... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg