Trung Nguyen Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Hei! Jeg åpnet bremsene på høyre side på min Caravelle 96 mod. Nå får jeg ikke satt den inn igjen, den kræsjer i glideboltene. Kan man på en eller annen måte flytte på disse? Eller finnes det andre måter å sette det på? Takk for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Glideboltene skal kunne beveges lett inn og ut. Gjør de ikke det så demonter, rens og smør opp med temperaturbestandig fett. Bytt også mansjettene på glideboltene om disse er skadet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trung Nguyen Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Takk, da prøver jeg igjen! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg