rexer Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Jeg prøvde meg på en fixen vri for å koblemidlertidig blinkere på bilen min. Jeg paret ledningene og puttet dem i hvert sitt hull i en wago-klemme. Da jeg tok på tenninga virka ikke blinkerene på noen av sidene, releet slår heller ikke inn. Det første som slo meg var sikringene men sjekket dem og alt er som det skal. Hva kan vær galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Tror du må komme med noe mer info. Hvor er det du har koblet inn disse ekstra blinklysene? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rexer Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Kobla de ledningene som skal til lyktene dirkekte på ledningene som går fra lykta i en wago klemme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg