Eelo Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Er det noe bra med en sub i hattehylle? tenker da på en Rockford Fosgate RFP3412 og en hjemmesnekret hattehylle... har sett det gjort men vet ikke med lydkvalitet og sånt. Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 er vel det dårligste alternativet du kan ha det.. må ha subber som er laga for å ikke stå i kasse ihvertfall.. men er vel ett meget dårlig alternativ Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 ok.. da skipper jeg elegant over det alternativet.. :) Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by Eelo ok.. da skipper jeg elegant over det alternativet.. :) ..and youll be a better man for it! :D @lpher Theres no such thing as free-air subs ;) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 hehe.. har nå laget hattehylle med 2 6x9 høyttalere... LA B1.69.3 that is.. synes det ble bra jeg.. :D fikk en del bass nå ja.. men må ha en sub i nærmeste framtid.. ;) Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg