rasmusstol Skrevet Januar 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2013 hei, driver og kobler anlegg i sitrusen, men finner ikke noe hull og dra kabelen igjennom, har en 25mm kabel jeg skal trekke fra batteriet til bagsjen, har lett og demotert "halve" dashbordet for og se om det er noen hull, men jeg finner ikke det. noen som har noe aning, det er ett sted jeg har hørt om det skulle vert ett hull, det er under "hydralikk/bremseveske tanken" men der fant jeg ikke ett hull, bare kabler som var trekt igjennom torpedo veggen men dette var bare stort nokk til og trekke en 10mm kabel. så må jeg borre igjennom? eller er det noen steder og dra kabelen igjennom? mvh Rasmus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasmusstol Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2013 ingen som har koblett anlegg i Xantia? har en 1.8l 16v viss det har noe og si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2013 Har du demontert hanskerom eller den svarte plata foran og sett på den siden? I verste fall så må du lage deg et hull. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasmusstol Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2013 har demontert den platen, men jeg for og komme igjennom der må jeg demotere hele viftesystemet som er der, og det blir en hel dags jobb slik jeg ser det der. må vell være ett hull, som man ikke må bruke 1 dags. fant ut at jeg kan legge den under bilen og opp under teppet på sjåførsiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg