Mr. SQ Skrevet April 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by maxmix volvo s40, 2003mod, fra mandal? eller en sort mx5 92mod, veldig stilig da :) bare lurer, vet ikke om jeg er klar for det da men... :) bare "lodde" stemninga litt . ps: eneste veiledning jeg trenger er nok for og få subboxen skikkelig bra, siden begge bilene er "vanskelige" og lage sub i :) Joda, begge disse bilene kan absolutt være interessante. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet April 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by wicky124 hva med en sleeper?turboladet 9000 1994??med masse masse plass til anlegg baki:D Ja, hvorfor ikke?;) mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 nais...skal pusses og lakkeres nå..hoho..når skal anleggene i demobilene være ferdig?når er første utstilling bilene skal stilles ut på? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 nå har ikke jeg så mye dinare at det gjør noe..men detta fikk jeg no litt lyst å sjekke ut selv om..hehe jeg kjører i en honda concerto 94 mod..ganske spess bil i norge.. er ikke mange igjen av de nå.. bor for tiden i tønsberg (som du sikkert ser..) om detta er en bil som kan være ok for dere..så si fra..men ikke bruk PM..den funker ikke (vet ikke åffer men..) kan bruke tråden her eller mail : rabbito70@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Vel, da setter vi strek for påmeldingen. Vi har fått endel interessante kandidater, så nå venter en utvelgelsesprosess. De "heldige" vil bli annonsert på forumet. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kindher Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Har ikke så mye bil å skryte med akuratt! har en 86 ford Orion med felger og sjørt på! noe som kan falle i smak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 hva slags biter er det snakk om? skal til USA og hente bil, tenkt å kjøpe anlegg da egentlig, blandt annet sett på RE XXX, men blir trolig SI med Hifonics brutus. Men er åpen for forslag, send gjerne pm der er bilen det står i , blir vel nr 4 i norge hvis alt går etter planen :) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Ingen flere biler som får være med?? Hvis jeg tar feil, så vil jeg og min Polo svært gjerne være med..ikke mye plass, men stort er ikke alltid best;) Takker på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by polo-1992-xtreme Ingen flere biler som får være med?? Hvis jeg tar feil, så vil jeg og min Polo svært gjerne være med..ikke mye plass, men stort er ikke alltid best;) Takker på forhånd! Hvor holder du til? kontakt meg på PM mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Nå er PM sendt! Venter spendt på svar... Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg