Mr. SQ Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Da to av kandidatene som ble plukket ut har måttet trekke seg (den ene grunnet militærtjeneste, og den andre grunnet kollisjon med bilen) ønsker vi å plukke ut to til tre nye kandidater. Så alle interesserte kan sende meg en PM, så tar vi det derifra. Som sist er vi enten ute etter relativt nye biler, eller litt spesielle biler. Prisene blir meget attraktive!! kjør på!! PS! Kandidatene må kunne ta store deler av instalasjonen selv. Veiledning vil selvsagt bli tilbudt. Minimum innskudd: 15.000,- Vi ønsker gjerne en bil fra Sørlandet også. Strekning Tvedestrand - Kristiansand. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 demobiler? skal brukes til hva? Noe jeg ikke helt har fått med meg her tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Vel..................................hva bruker man en demobil til?;) Poenget her er å la et lite utvalg personer få anlegget sitt meget billig, mot å stille opp på arrangementer vi skal delta på og generelt være ambasadører i en viss periode. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by nlight Er det nå man skal være glad for at man har en 18år gammel bil, og bor "oppi gokk"? :) Vel............................om det frister og du mangler kroner, så kan det nok godt være det ja;) mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by nlight Er det nå man skal være glad for at man har en 18år gammel bil, og bor "oppi gokk"? :) Vet ikke om det alene er noe å glede seg over.. Jeg gleder meg til jeg får 4 forsterkere, 2 bassere, 2 midbassere, 2 mellomtoner og 2 diskanter ++ fra Glenn og jeg skal konkurrere med utstyret så det er skikkelige saker til meget bra priser :D Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 kan sikkert stille 306en min, men spesiell er den ikke, og begynner og bli gammel 1997 modell... interresert? Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by m_leikfoss kan sikkert stille 306en min, men spesiell er den ikke, og begynner og bli gammel 1997 modell... interresert? Bilen din kan nok være interessant. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Hvilke merker er det snakk om her? Har dere en hjemmeside? Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by red-5 Hvilke merker er det snakk om her? Har dere en hjemmeside? Heisann, Produktene vi snakker om er: Eton RE Audio Intertechnik Alle produktene til hører overste hylle i sine respektive prisklasser. Vi har hjemmeside, men dette er kun for High-End hjemmestereo, som er vår hovedsattsning. Bilstereoweb kommer etterhvert. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Har dere forhandlere i nærheten av Porsgrunn/Skien. Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by red-5 Har dere forhandlere i nærheten av Porsgrunn/Skien. Nei desverre. Bilstereosattsningen vår er rimelig ny, så vi jakter på forhandlere. Men du kan sjekker føgende websider: Eton RE Audio (ikke fullstendig oppdatert) intertechnik mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Det er jo bare 13 mil ned til Grimstad Thomas ;) Det er jo ingenting for oss bilstereogutta... Jeg skal kjøre med Eton og RE Audio i min bil i 2004 sesongen. 10" XXX sub ser du på bildet jeg har som avartar. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by Mr. SQ Bilen din kan nok være interessant. mvh du/dere får ta kontakt da... Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 volvo s40, 2003mod, fra mandal? eller en sort mx5 92mod, veldig stilig da :) bare lurer, vet ikke om jeg er klar for det da men... :) bare "lodde" stemninga litt . ps: eneste veiledning jeg trenger er nok for og få subboxen skikkelig bra, siden begge bilene er "vanskelige" og lage sub i :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 hva med en sleeper?turboladet 9000 1994??med masse masse plass til anlegg baki:D Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg