ngoro Skrevet Januar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 Hei Har en Skoda Pick-up 1,9D 1999 modell. Har fått uling i 5-gir og må skifte kasse. Det jeg lurer på er hvordan andre modeller jeg kan hente girkassen fra. Har en kasse fra 1.3 bensin 2000 modell på hånden, vil denne passe? Håper på hurtig svar fra noen med peiling :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 Det er ikke samme delenummer. Trolig ikke samme utveksling. 1.3 bensin går nok på mye høyere turtall enn diesel. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ngoro Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 Takk for svar. Ikke d jeg håpet på men slapp bomkjøp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ngoro Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2013 Er det noen som har en oversikt over hvordan biler jeg kan plukke gir-kasse fra og som vil passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ngoro Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 Ulingen på 5 giret kommer av en løs mutter inni girkassen. Ta av endedekselet, skru til med moment og alt er vel. Selfølgelig må den tømmes for olje, en del arbeid for å komme til osv. På verksted tok de 2.5t betalt men de sa d tok ekstra tid for at de aldri hadde gjort dette tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg