CheezDoodles Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 Hei Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe tåkelys-sett til å ha nede i støtfangeren på en Golf 4? Jeg må ha bra kvalitet som ikke smelter for eksempel... Jeg har lest på dette forumet at man ikke bør bruke de billigste, for noen av dem kan bli så varme at de ikke tåler det:wonder: De må heller ikke være alt for dyre.. Vil gjerne høre om det er noen som har noe de kan anbefale:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 Sånne billige på ebay sprekker lett ja. Hadde sånne billige på en A4 jeg hadde før. Tok ikke mange dagene før glasset var ødelagt Men her har du en som selger: FK Autoparts - slitedeler og styling - Tåkelys FK Autoparts - slitedeler og styling - Tåkelyssett FK Autoparts - slitedeler og styling - LED tåkelyssett Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CheezDoodles Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Takk for tipset :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Januar 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Ebay Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bj0land Skrevet Januar 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2013 Ebay har noen billige og gode må bare leite litt :) Siter Bj0land Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasbj92 Skrevet Februar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2013 http://www.partsandretards.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2013 FK Autoparts - slitedeler og styling - Tåkelys om trådstarter er interesert så har jeg noe helt likt liggende hjemme! kan få den gunstig om du bestemmer deg fort! lednings nett følger og med! Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg