joacimk Skrevet Desember 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2012 Hei. for ett par dager siden falt vinduet ned i døren. har fått det ut helt og skal nå sette det på plass. er det en lett måte og gjøre dette på? prøvde litt i går virket veldig knotete :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelvectrastian Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Hei. Har tatt utav og inni vinduet mitt eit par ganger i min Opel Vectra. er ingen problem å få inn vinduet igjen. Da eg gjore var å skru laus stjerneskruen til den så du kan justere vindusheisen med. så tar du det forsiktig neri, og fester det føst i den eine skinna, så i den andre skinna. Men pass på å få det inn pakkningene og skinnene når du tar det neri :-) Veit ikkje kossen eg skal forklara da bedre eg. Lykke til :) Siter Stian Selle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg