idadb Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 Da har vi hatt den nyeste bilen vår i snart 2 mnd. Er veldig fornøyd. En utrolig strøken og velholdt bil, som går godt og er en drøm å kjøre :) Info: -2002 mod. -3,0l V6 m/ 220 hk -Quattro -Automat tiptronic -Km.: 170.000 -Farge: Aquablue Pearleffect -Komfortseter i Valcona-skinn -Sportsunderstell -Multifunksjonsratt -Isofix -Takluke m/ solcellepanel -Elektriske seter m/ minne -Elektriske speil m/ minne og varme -CD-veksler -Navigasjon m/ farge og Europakart -TV -Bi-xenon -Cruisekontroll -Climatronic -F1 gir -Alarm Litt dårlige bilder, kommer bedre når været og tiden strekker til: Siter - 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D - 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI x 00 mod. Mercedes E200 Elegance x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Desember 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2012 Har du nokre planar om å gjere noko med den utvendig eller innvendig? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idadb Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2012 Har du nokre planar om å gjere noko med den utvendig eller innvendig? Tenker å sette på en liten list på bakluken i alle fall. Så kanskje nye felger i 18". Blir ikke noe mer senk grunnet plassen vi bor på, så kan ikke overdrive felgstørrelsen :p Videre er soting av ruter og lykter på listen. Jeg vil ha bort "båtinteriøret", men sambo vil ikke og siden han bruker bilen mest får han bestemme.. Lenger har vi ikke tenkt :) Siter - 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D - 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI x 00 mod. Mercedes E200 Elegance x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2012 Om du er lei båt interiøret så har dem karbon fiber folie på biltema. Elendig å jobbe med (tykk film), men det går. Jeg la sånn film på interiøret på bilen min. Jeg hadde grått før Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idadb Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2012 Ja det var noe sånt jeg tenkte på :) Gjenstår å se om jeg klarer å overtale han da :p Siter - 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D - 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI x 00 mod. Mercedes E200 Elegance x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg