Psyclus84 Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 Hei! Det er vel en slags annonse egentlig. Er det noen på finnsnes eller området som har god peiling på å montere bilstereo? Kjøpte meg nylig en billig bruktbil som ikke har høytalere eller spiller, alt var raska ut. Trenger ikke noe stort, bare noe enkelt som lager lyd mens jeg pendler mellom finnsnes og tromsø i helgene. Så om noen føler seg kallet, og har lyst til å tjene en slant, send meg en melding :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KDS Skrevet Desember 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2012 Det kan æ nok hjelpe dæ me :) E bare å ta kontakt på: 41200410 så finn vi ut nærmere. Siter (X)97 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mako Skrevet April 14, 2023 Rapporter Share Skrevet April 14, 2023 Det ekke nån i Finnsnes område som kan det å montere subwoofer? Ønske litt meir futt i min hyundai i20 2012 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg