Gå til innhold

Min Toyota Hi-Ace 2004 D4d TD Kombi 4x4

Ranger emnet


The Toyota

Anbefalte innlegg

Lenge siden eg har hatt en Hiace i mitt eie. Men, nå har det altså skjedd igjenn.

Forrige Hiacen eg hadde var en 1981 diesel camper. Knall gul var den og :)

 

Denne gangen ble det en 2004 mod. Orginal 6 seter kombi. Med 4wd. Lange typen. Har nylig overtatt bilen. Og er allerede kjempefornøyd :)

post-75098-13804854687285_thumb.jpg

Endret av The Toyota

Toyota Hi-ace 2004 Mod. Kombi. 4x4 D4d Turbo Diesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk.. !

 

Har fulgt med på forumet fra før eg kjøpte denne. Og har sett at det er blitt løst både store, og små problemer med disse bilene.

Mangen har også satt sitt helt eget preg på bilen også. Noe jeg selv akter å gjøre.

 

Bilen ble kjøpt grunnet den store gode plassen. For 4wd'en. Og for sin driftsikkerhet. Og selvfølgelig for at den var mye billigere enn sin konkurrent Carravellen :)

Jeg er en familie på 6 stk. Og trengte virkelig en større bil. 3 av barna sitter jo enda i barnesete.

 

Bilen her er en en eiers familiebil. 2004 mod. D4d .Orginal kombi, manuell giret. Med en ordinær mangelfull utstyrs liste. Der har el. Vindu. Og el speil.

Varme i seter og cd-spiller. Xenon innlegg i 1000 meterene. Airpress på ruter. Bilen ser ut til å være meget godt ivaretatt.

 

Ettersom bilen aldrig har hatt tilhengerfeste. Er jeg på jakt etter det. Det skal monteres rett etter eg nå har vært på storservice med den.

Gleder meg til å ta denne bilen i god bruk. Så det blir vel en del kvelder på forumet. Med å dele erfaringer. Og , å spørre om problemstillinger og ideer.

 

Bilen har enda ikkje gått 160.000. Så eg regner med at det er meget mye bil igjenn her.

Kommer nok til å stille mye spørsmål fremover her.

 

Så etter hengerfestet er montert, og servicen er tatt. Så blir det nok dilling.

Stereo, led og annet lysutstyr. Decaler og merker.Felger og dekk :) ++

Det er jo artige og kjekt :)

 

Mvh

John.

 

Vi snakkes snart igjenn.

Toyota Hi-ace 2004 Mod. Kombi. 4x4 D4d Turbo Diesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår