Tigraklovn Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Hei. Tempmåleren på bilen min funket ikke så ble litt bekymret skulle prøve å bytte termostaten og der sto det ikke noe tersmostat inni. Greit nok, så satt jeg inn en ny en som funket. Da fikk jeg tempmåleren til å funke også, men så blir den så veldig varm. Den gikk ganske fort opp til nesten 90grader og det er vel litt mye? Er det noen som kan ha en anelse om hvorfor den blir så varm?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 90 grader er helt topp det, koker ikke før ca 110 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tigraklovn Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Okei, men vet du hva temperaturen skal være for at vifta skal slå inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Vet ikke eksakt, men ca 100 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg