lithium84 Skrevet Desember 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2012 skal skifte hjulnavet bak på min audi 100 92 model. er en framhjulsdreven med skiver bak. hvordan går eg fram når eg skal gjøre det? må eg eventuelt ha noe spesial verktøy? takker for svar Mvh Øyvind. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2012 Du tenker på hjultappen for bak på disse så er det vel kon lager om jeg husker riktig. Da slår du bare av lokket midt på skiva og tar bort låsering og mutter. Så er det bare og dra hele skiva av. Tappen sitter vel i 4 skruer mener jeg så det er en jobb du kun trenger vanlig håndverktøy til. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lithium84 Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2012 det hørtes ikkje så alt for komplisert ut :) da får eg bare hive meg i garasjen :) takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg