4pekatt Skrevet Desember 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2012 Hei! Når jeg kjøpte meg ny bil forleden, kom den med BBS-felger på vinterdekkene. Felgene er slitne, og ser generelt "tacky" ut.. :) Men, så ser jeg på nett at tilsynelatende like felger kan bli ganske fete :) Hva ville DU gjort om det var dine BBS-felger? ;) (Synes det er utrolig fett med krom-senterdeksel, farge på eiker, og krom rundt eikene igjen (med svarte/fargede "studs"). Og ja, jeg ber om inspirasjon/tips :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2012 poler senterdeksel, lakker eikene og poler felgveggen? slik polerer du kanten: start med grovt pappir så går du til finere og finere og våtslip, mens du har bilen jekket opp og på bukker, så starter du den og setter den i 3dje gir Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullstance Skrevet Desember 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2012 Ville værtfall lakka de opp igjen :) BBS RS som er på bilde nr 2 er tøffe felger da :D dyre da :/ :P Siter Audi A6 2.5TDI (C4) Mercedes E220CDI (W211) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg