Ellef Ringnes Skrevet Desember 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2012 Heisann.. Jeg har nettopp byttet en låskasse på sjåfør døren, og etter dette starter ikke bilen. Normalt sett når du setter nøkklen i trinn 2 så hører man at bensinpumpen lager "zzzzzzzzzzz" lyd, men nå kommer det bare klunk. Jeg kan kinne og kinne men den starter ikke. virker som startsperren er slått inn. Jeg kan legge til at jeg ikke har fått satt på staget som går fra selve nøkkel låsen til låsekassen. kan det ha noe å si? den startet på torsdag uten problem, da var ikke låsekassen satt inn enda, hmm.. er det en måte å resete startsperren uten om å ha den på verksted? litt vanskelig å få den på verksted når jeg ikke får startet. :) Mvh Ellef R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellef Ringnes Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2012 Det er foresten en Sierra Cosworth 4x4 92 modell, sedan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellef Ringnes Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2012 hvor sitter eventuelt dette rele til bensinpumpen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellef Ringnes Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2012 løst.. var ett brudd på en kabel i bagasjen. sikkert til bensinpumpen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg