hallvardr Skrevet Desember 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 (endret) Audi skulle ha 1700kr pr stk. SÅ jeg er på jakt etter et billigere godt alternativ. ser her: Fahrwerk: Radlager, Vorderachse at Quinton Hazell og Mapco er nevnt som alternativ og evt Meyle, er det noen som vet om de er god kvalitet? Vet noen hvem som produserer VAG hjullagerene? Endret Desember 6, 2012 av hallvardr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Desember 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 Hva med mekonomen og hellanor? Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianSF Skrevet Desember 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 Har du hørt med Audi i Sverige og Tyskland? Ville tro det er rimeligere der. Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 Mekonomen er ca 1000 pr stk tror jeg, så det er en grei pris. De merkene jeg nevnte koster ca 1000 for 2 stk. Har ikke sjekket i Sverige eller Tyskland enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2012 Ser ut som at det er FAG og SKF som er de som produserer original delene. Og fant ut at bildeler.no har veldig bra priser, vet ikke hvilke lager de har, men satser på de er bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianSF Skrevet Desember 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2012 De er egentlig en del av Komplett.com, konsernet som eier komplett.no osv... Fra siden til bildeler.no: "Vi startet opp på Liertoppen i 1990 hvor vi i dag har over 3000kvm lager med over 50000 nye deler til Audi, Volkswagen og Skoda." Så jeg tror de er en seriøs aktør på deler til go' bilen :D Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2012 Ringte bildeler i dag og det var ikke FAG eller SKF som jeg hadde håpt, men JP Group, eller Roulex som merket deres heter. JP Group A/S Ser at de leverer mye porsche deler blant annet, så det lover jo bra og de hadde ikke fått noen reklamasjoner på delene hvertfall. Ingen som har erfaring med de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Desember 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2012 Bare kjøp, lagrene er krute gode, har selv et parr stk på B5'en min.. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2012 Høres bra ut, bestiller i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Desember 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2012 (endret) Kan tilby det originale VAG lageret til 700 kr dersom du har ennå ikke bestilt det. Send meg en PM om du er interessert. Kan også tilby andre deler fra VAG, SKF, LEMFÖRDER, SWAG, BOSCH osv. Endret Desember 17, 2012 av Jägermeister Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2012 Hei, måtte ha de ganske kjapt så bestilte fra bildeler.no, men takk for tilbudet, skal huske på det til neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg