hvlaugen Skrevet Desember 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2012 Hei. har en Volvo V70 1997 modell der vindusheisene bak plutselig bestemte deg for å streike, ruta kan kjøres ned men ikke opp fra førerdør, en dag skulle kjørte en passasjer ned ruta helt, og nå vil den ikke opp, har prøvd å kjøre den andre og den funker ikke, når jeg vipper bryteren forsvinner lyset og kommer igjen når jeg slipper den. har tatt av panelet og rikket litt på kontakter og motor uten hell, har prøvd direktestrøm fra batteriet for å tvangskjøre ruta såpass at jeg får stengt den. noen som kan hjelpe meg kjapt? da det er meget kaldt å kjøre med en rute helt oppe i 18 effektive minusgrader :P -Håvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvlaugen Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2012 Ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg