NorwegianSF Skrevet Desember 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2012 Jeg har sett meg litt lei av den ganske kjedelige lyden på A4'en min og lurte på hva jeg kan gjøre for å få litt "sprekere" motorlyd på den? Jeg har en helt vanlig 1.8(snill forsikring og lav km) uten turbo så jeg har ikke de mulighetene som en turbo gir :/ Er det noen av dere som har noen gode forslag? Jeg har sett litt på effektanlegg men blir ikke helt klok på hvilke av dem jeg bør velge. tatechnix.de - A4 Svendsen Eksos Engros Jeg vil gjerne ha et med bare ett rør ut bak så jeg slipper kutte så mye i bakfangeren men alle forsalg mottas med takk! Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Desember 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2012 Mekonomen har vell eksos til disse? Eventuelt du kan skjære bort flexikoblingen imellom downpipe og katalysator. Da får iallefall lyd i vibrasjoner nok :P Etter og ha kjørt uten det i en uke med tilsvarene hauverk, så fant jeg ut at det var pokker så godt med stille bil. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianSF Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2012 Tror jeg står over downpipe-moden din :P Noen som har erfaring med å bytte ende stussen på den til Svendsen så den bare har et rør ut? Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet Desember 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2012 bsr selger jo effektanlegg. kjøpte mitt der. blir en ganske så fin låt, men jeg har turbo bil da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianSF Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 Det ser ut til å være det samme settet som de andre leverandørene har. Jeg har jo ikke turbo på min så jeg er litt usikker på hvor mye "bedre" lyden egentlig blir :S Kjøpte du også et med to endestusser på og måtte du gjøre noe med bakfangeren for å få det til å passe? Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet Desember 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2012 det sette der er plug and play:).. vet ikke hvor stor dim d er på eksosn din.? min er 2" downpipe original og 2,5" resten. trenger ikke å gjøre noe med bakfangern:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianSF Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2012 Nå så har jeg standard eksos fra Audi :) Så det er den dimmen som de har fra fabrikken. Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg