VW Golf lll Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Hei. Var ute i går å lekte meg litt på glatta. Var dessverre så uheldig at jeg fløy rett inn i en fortauskant med forhjulet. Det første jeg merket var at rattet ikke lenger var i senter. Så går jeg ut å ser at framhjulet på høyre side stikker ut fra skjermen. Når jeg ser ned på hjulet, ser jeg at stikker ut fra skjermen ca 2 cm. Kjører opp på skolen, der hvor vi har tilgang til løftebukk. Heiser bilen opp, men ser ingen visuelle skader på hjul oppheng, bærearm, eller noe. Hva kan være feil? Føler meg ganske dum nå... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Spissinga som har kommet ut av stillig etter en slik smell. Sjekk styrestaget nøye for skader. Du må ha en 4-hjulskontroll og bør ikke kjøre noe særlig før du har fått gjort det. Slik som det ene hjulet står nå \-----| så vil det bryte veldig når du kjører og du kommer til og slite ut dekket på veldig kort tid. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Golf lll Skrevet November 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Tusen takk for svar. Er det en stor jobb å fikse selv? Eller er det noe verkstedet må ta seg av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Nei. 4-hjulskontroll tar en times tid og må utføres med egnet apparat. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg